úterý 24. února 2009

Z hodiny

Včera v literatuře jsem slyšela novou báseň. Recitovala ji najednou a mimoděk naše šílená profesorka. Až po chvíli poslouchání jsem zjistila, že verše nejsou verši, že jen profesorka mluví k mému punkovému spolužákovi. Ale stejně se mi nová báseň líbila.

Včera jsem ve sněhu
našla tvoji rukavici
s ustřiženými prsty

Zřejmě ale
nepatřila tobě


(A pro ty, komu jsem to už nadšeně neřekla. Přijali mě na výšku, scénáristika, režie.)

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

že gratuluji:)

anaMnéza řekl(a)...

Jsi trpělivý, filipe. *fšííí* Dík:)

Anonymní řekl(a)...

Taky ti gratuluju. Je fajn, že si plníš svůj sen (já doufám,že tohle řeknu někdy v červnu). Jdu zkoušet psychologii. Jinak je to zajimavá báseň.Mardom

Lelli řekl(a)...

Mně už jsi to říkala :-P ale přesto ti ještě jednou úplně moc gratuluju... A já se na to překladatelství taky dostanu! (Ehm... to jsem říkala, že berou 16 lidí? :D)

Anonymní řekl(a)...

Přeju hodně štěstí! A jsem ráda, že se na štrůdelníku něco děje... já také čekám na přijímačky, a když to nevyjde v Praze, zůstanu v Londýně... kupodivu je jednodušší dostat se na výšku tady než v Čechách:) Jasmine

anaMnéza řekl(a)...

A kam se, Jasmine, hlásíš? UK?

Anonymní řekl(a)...

Ano, UK - anglistika, amerikanistika, ale mám pocit, že je nemožné se tam dostat, pokud nestrávím minimálně pět let v Anglii, děsně mě to štve, ale říkám si, že to za to stojí si počkat:)J.

Lelli řekl(a)...

Jasmine, nestraš, já se tam hlásím taky. :D A přece musí být možné se tam dostat... ;) Uvidíme, uvidíme...

Anonymní řekl(a)...

Milá Martinko gratuluji k přijetí na výšku,nechť popularita české filmové scény díky tobě vzkvétá :)

Anonymní řekl(a)...

Mants, asi jsem Tě potkala dneska v Brně na hlaváku, je to možný?ubec tě neznám, to je pakárna, co :D
a gratuluju
Éter

anaMnéza řekl(a)...

:D:D:D Je to možné, byla jsem dvě hodinky v Brně a tak zmateně se procházela. Mohlas mě zastavit, nepochopila bych to, ale zasmály bychom se. :)

Anonymní řekl(a)...

máš (měla jsi toho času při bloudění Brnem) jakousi plátěnou kostkatou tašku? chtěla jsem si rychle něco zapamatovat, ale zmizela jsi tak rychle, že mi v paměti zůstala jen ta taška

Cath řekl(a)...

Oh, gratulujem Ti k tej výške!!!
Ja som si tiež zaumienila, že to skúsim keď budem maturovať - na VŠMU v Blave ale vládne ten systém: tvojho otca poznám, si prijatý... moja mamka študovala divadelnú dramaturgiu, tak hádam si ale spomenú XD