neděle 5. října 2008

Černém!

Rebí a má zvědavost mě do toho zatáhly. Udělejte jim něco. Psala jsem to dlouho a upřímně, snad jsem všechno dobře přeložila... ;)

1. Peťa Šticovitý a to přesto, že nemá žádné sousedy:D
2. Šílená Kiki, která se směje a lehne si na zem
3. Moje roztomiloučká sestřicka Lulu
4. Janča z třeťáku
5. <3>Ubláček
6. Rocky-kun <3,>
7. DandaPanda Holas
8. mr.Gregor
9. Chobotový Šimon
10. Lellinka
11. Awwie! *pažitka*
12. Šort (Škoda, že ho neznáte. Krásnější je než Sněhurka a *och* jak je on chytrý :D:D:D:D NE!)
13. Cath (Hilton)
14. Kája Fryštacká, když hrajeme aktivity!
15. ...
16. Bára z naší třídy
17. Já ne. *píská spidermanovi na hlavu*
18. Rebí *ty šaty, ve kterých tě vidím, ti sluší*
19. Dean Moriaty (je to vyhýbající, ale je to moje.)
20. Moje špínou světa neposkvrněná sestra
21. Já jsem zamilovaná, to je pak těžké odpovídat. Černém!
22. Relí modrý průsmyk: Maminka
23. Fond :P <3
24. Démoni!
25. Jsi to ty, Davide!
26. Sestra a maminka a ony obě by to mohly udělat mně
27. Já na to mám, tak si poskočím!
28. ... (nejsem Otaku, nevím, co to je.)
29. Zástupy --- :D
30. Kdo má talent, ten se neubrání!

3 komentáře:

Lelli řekl(a)...

Já a 10? Vážně? ;) :P

anaMnéza řekl(a)...

Jsi úžasná na svého synovce a skvělá sestra, za desítkou si stojím:)

Anonymní řekl(a)...

Co je 25? Co je 25? Co je 25?