úterý 19. února 2008

Puča, puča, papuča

Taky se vám stává, že máte daleko zábavnější myšlenky, když jste napučení, ale jste tak moc napučení, že se jim nemůžete smát? Třeba dneska jsem se nesmála, když jsem si ve čtvrtém patře lékařského domu přivolala výtah, a když konečně přijel a otevřel se (a byl vevnitř hrozně divný,) tak jsem se rozhodla, jít po schodech. A potkala jsem hasiče, co mě nepochopil, stejně jako já jeho.
V lékařském domě jsem byla u zubaře. Nic mi nevrtal a v nenapučené náladě by mě i pobavil, když se mě ptal, jestli to bolí.
„Tak, není to příjemné. Připadám si, jako by mi někdo tlačil železem do zubu.“
Jedna věc se mi tam ale líbila. Obrazy na stěnách. Byl na každém muž v dlouhém černém plášti a snil. Jednou vedle něho stála bílá žirafa, jindy tlačil na trakaři světlounkého oříška. Nebo vedle něj zpívala vlaštovka velké jako dům. Nejhezčí na obrazech byla ale zachycená křehkost snu. Podpis byl jen na jednom a nepodařil se mi rozluštit.
Ještě bych mohla říct, co mě napučilo. Učitel grafiky. A máte to, profesore. :P Prostě nechápu, proč bych měla dělat nějaké přízemní a trapné, milionkrát ohrané (kýče) klasiky.

Hádejte!
Bez nápovědy!
Jenom hádejte!

(Já věděla, že neuhodnete.)

Ještě jsem vám chtěla říct o velké manga válce v sešitě literatury mého spolusedícího a milovaného Míši, který je úplně nejvíc ♥ a kterému se zdál divný sen o divné holce. (A který si někdy na sebe vezme upnuté černé tričko se zlatým nápisem Big Buddha a já se mu pak celý den směju.) Nejdřív jsem mu chtěla nakreslit stejný manga-strom jaký jsem kreslila v sobotu Lelli.
„Řekni nějaké zvíře!“
„Strom,“ odpověděla Lelli po chvilce přemýšlení.
No, když jsem dodělala andělský výraz a poslední větev manga-stromu, vzal tužku Míša a nakreslil manga-bombu. Reagovala jsem manga-štítem a on odpověděl manga-kličkou. Když jsem strom schovala do kouzelného manga-pole a dokreslovala kouzelnému manga-poli spiklenecký úsměv, popadl tužku Míša. Jeho manga-červ objevil v manga-poli trhlinu a strom zničil.

Co z toho plyne? Nejspíš to, že se mi nechce do tanečních.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Asi to sem vubec nepatri, ale nejak tebou presvedcen (aniz sme o tom mluvili) sem si poridil do pocitace vsechny dily HP a chystam se je shlednout, nejlepe naraz a hned :D. ale to asi nepujde, jdu spat a asi ocekavam sny. Nikdy se mi nezdaji, (asi od sesti let) tak to bude asi snový revival. Uvidime..(se.. pry) a diky za URL.asi. Vim ze je to asi zmateny. asi.

anaMnéza řekl(a)...

Je to krásně srozumitelné. Asi stejně jako moje všechny příspěvky.
Víš, co mi vždycky, Filipe, přišlo? Že tě absolutně nezajímalo, co já říkám.
(Je zvláštní, jak se věci na netu říkají snadněji...)

Anonymní řekl(a)...

bude to asi tim ze moc neventiluju sve pocitiy, ale mel bych.