čtvrtek 27. března 2008

Někdo má rád vdolky

Bolí mě hrozně moc krk, protože jsme se včera na koncertě s Leňou odvázaly a předváděly náš alternativní tanec, přičemž jsme do něj stáhly i dva zcela neznámé, ale moc sympatické lidi. Zpěvák skupiny Drain na nás (neharmonicky se svíjející a hopsající rusalky) lišácky pomrkával. První kapela v klubu u Tetoura byli mí spolužáci Gambrosius a my jako správní kamarádi jsme je tam šli podpořit, podržet, natočit a nafotit. Metallica revival v jejich podání mě oslovuje stejně jako skutečná Metallica, ale natáčení a zumování mě bavilo. Po nich nastoupila prýmetalováaleveskutečnostiroková kapela Drain a mé srdíčko se v svíjelo a skákalo. Basák měl stejné boty jako pelýškový Alien a kostkované kalhoty a všichni byli moc dobří.
(Víte, co je zvláštní, píšu o něčem, ale přemýšlím nad něčím úplně jinak jahodovým.)
Žerty stranou.
Dneska ráno jsem nezvládla vstát na literaturu. Tak jako tak probíráme Švejka a to mě nebere. Stejně se mi podařilo zatáhnout i to krásné malé hopsající zviřátko, které s oblibou mučí matematické i zcela nematematické mozky studentů. Získaný čas jsem zcela zbytečně využila k učení se Přemyslovců, ale stejně jsem do písemky napsala prd. Jen mi bylo líto (mimo času nad nimi stráveného) chudáka Jaromíra, kterého mocichtiví bratři nechali vykleštit, oslepit a nakonec byl přesto zabit.
(Někdo spočítal, že celosvětový mír trval na světě dohromady jen okolo 100 dní. Je to hrůza. Kdyby se obnovila éra hipís, překonala bych svou patriocii a jela bych do San Franciska. Hned.)
Po výtvarce jsem se nechala pozvat na pivo. (Už nejsem bezhospodec, včera jsem se šla omluvit, dojala jsem ředitele, načež jsem zjistila, že jsem ani nikdy žádný bezhospodec nebyla. To si jen barman udělal srandu z mé naivity.) Tak a když jsme odcházeli, udělal si ze mě pro změnu
(budu patetická? Tak jo.)
srandu Osud a poslal mi do cesty Jeho. No a byla jsem v pohodě, ale teď už nejsem, půjdu se asi utopit do vany. Nebo raději utopím jen myšlenky, to bolí míň.
Právě jsem byla seřvána, že jsem zase zapomněla v troubě bulku. Jdu ji sníst.

(Sidol je voda na čištění kamen, s tím, kdo ji vypije, s tím je pro vždy ámen. Proto taky Sidol nepiju. Proto taky Sidol nepiju.)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Líbilo by se mi takhle psát o mém životě, ale málokdy by tam bylo co dát. Přeci jen - práce, práce, sem tam psaní a pak spaní :-D No ale hlavně že jsme živí a zdraví. On mě ten humor brzo přejde. Ale snad neee.

Anonymní řekl(a)...

tak ten anonymní jsem teda já - počítač byl rychlejší :-D

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda, že už nejsi bezhospodec:P
(myšlenky umí plavat dobře...)

Anonymní řekl(a)...

Dnes se mi o tobě zdálo! D.

Lelli řekl(a)...

To přece nikdo nemůže spočítat, jak dlouho byl celosvětový mír. Kdo ví, co se dělo v pravěku? Kdo ví, kolik válek ve všech možných dobách zůstalo zapomenuto (třeba v knihách zničených před staletími požáry). Možná to bylo víc než sto dní (možná ale taky míň).

Anonymní řekl(a)...

A zítra půjdu asi s nejlepším kamarádem na koncert, heč:P.

anaMnéza řekl(a)...

Tak říkali nám to, Lelli, v semináři dějáku.
Kláďo Valová, na jaký půjdeš koncert?
Bolí mě hlava, poplesovali jsme si včera a dneska solidně. :D :D

Anonymní řekl(a)...

Na Apocalypticu revival. (Samozřejmě, že jsem se musela podívat k tobě do článku, jak se píše revival, abych nebyla pro smích...:)) A budu tam machřit taškou:D.