pondělí 24. března 2008

Hájíme se v hájence

Když jsem ty fotky slíbila a konečně je mám, je škoda je nepřidat. Stejně se mi ta anglina psát nechce a na recitování mám celý den. A co jinak dělat s volným časem než blogovat, když bloguje celý svět a já rovněž musím být frikulín? Že nevíte, kdo je frikulín? No přece všichni ti, kdo jsou free, cool a in. :D :D :D

14.3. jsme s panoptikem mých kamarádů oslavovali dvojnásobné osumnáctiny a jedny šestnáctiny. Zcela nezaujatě sem dávám fotky, na kterých jsem já, aby jste z nich aspoň něco měli. Třeba představu, jaký jsem chlastač. Jachachá. :D

Oslavenci Peťa a Micák. Poslední dobou někteří moji kamarádi říkají, že mají s Peťou stejné myšlení a já se tomu směju. S Micim půjdu v úterý počítat matiku, koupíma Amra a bude nám dobře. :) Oba to jsou skvělí lidé, které mám tady <3>
Když jde bubák spát, podívá se pod postel, jesti tam není Chuck Norris, když jde spát Chuck Norris, podívá se pod postel, jestli tam není Prochy.
Prochy, rovněž čerstvý dospělí. Někteří si myslí, že není člověk. Já si myslím, že je nadčlověk. Každopádně, ho znám sedm roků a vůbec do něj nevidím, vzájemně se sobě smějeme a rozumíme si.

Sólo fotka s Micákem. Na krýglu, co mám v ruce je nápis Maťka, dostala jsem ho v den mých osmnáctin od sestry a v hájence ho zapomněla. :(
Autorem mého výrazu je Méďa Béďa, tlemič trénuju od dětských let a dnes je dotažen dokonalosti. :D
Jo a abych nezapomněla, Mici byl všemi označen (a právem) za nějvětšího fešáka. ;)

"Modelka? Filmová hvězda? Ani náhodou, jsem vědecký pracovník!" :D :D :D Tahle reklama mě vždycky pobaví. A fotka taky. Peťa a já.

Absoutně nechápu, jak tahle fotka vznikla, výrazy všech jsou totiž kosmicky mimořádné. V barevné verzi je o něco srandovnější, ale i tak má kouzlo. (V tričku Nightwish je Víťa, v bílé košili Katy, ruku vepředu drží Jahoda a dole je vidět můj udivený výraz, o kterém jsem netušila, že jej mám v repertoáru.)

Zuzka říkala, že se tu tvářím jako kdybych se fotila s Bradem Pittem. Něco na tom bude. :D Jahoda je moc úžasný člověk, bylo mi na oslavě smutno, když odjel.

Tohle je jedna z fotek, kde se sama sobě líbím. :D Oba kluci za mnou jsou mí spolužáci. Voďouch a Víťa.

:D :D :D :D Chcete nás?


A takto vypadalo ráno, já sice trošku mystifikuju, protože do spacáku jsem zalezla až po několikatihodinovém spaní na stole, kdy jsem pod hlavou měla pohrabáč a rohlíky. :D Vedle mě spí nejlepší a nejsmradlavější kámoš na světě, Fond.

To je tak vše, oslava byla zajímavá, zahrála jsem si opět flašku a měla nejdelší kocovinu v životě. Trošku se mi podařilo zatřást svým srdíčkem, což je jen dobře. Hauk.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak si myslím, že sis to parádně užila :-)

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak. :) (Píšu jako anonym, protože mě blogspot vypivl a najde mi registrace. :D) M.

Anonymní řekl(a)...

Taky se ti zdá, že si povídáme hlavně spolu? Máš icq? Někdy bych s tebou ráda pokecala víc.

Anonymní řekl(a)...

Mám. :) Zdá. :D 232335913, ale doufám, že i tak si tu budeme povídat. Právě utíkám na koncert mých spolužáků, těším se moc. <3 <3 Už nejsem bezhospodec. :) Mants

Anonymní řekl(a)...

Neboj, psát ti tu budu pořád :-D