sobota 16. srpna 2008

Co je to za chiméry?

Myslela jsem, že štrůdeník zůstane ležet ladem. Ale dneska mám hrozně velikánskou chuť ho zas očůrat. Děje se toho tak moc. Prázdniny se už nesnažím zachytit. Nesnažím se zachytit ani sebe. Stačí mi pevné obětí Okyho. Děkuju.
(tam letí
a těší a poletuje
poletucha
láska)
Pocitů a myšlenek je moc, písmeno l na mé klávesnici stále nepíše, zato já píšu. Mám rozepsanou novou povídku, odehrávající se v nebi a dokonce mám dokončené dva scénáře. A miluju.
Včera jsem uspořádala akci filmových fandů a společně jsme trpělivě čekali na pointy ve studentských filmech, ačkoliv nepřicházely a nepřicházely. Z třiceti filmů se mi moc líbil animák o žížale, jiný animák o Afričánkovi a hraný film o tom, jak jemné milé éterické (OTRAVNÉ) ženy budí své milé v noci, když zrovna nemůžou usnout. :D

A stále věřím tomu, že budu režisérka.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Júúúúúúúúúú, další článeček :-). Pobavil mě ten poslední film (já nebudím svého milého, ale ta potvora budí mě - uááááá). A budeš režisérka a těším se na tvé výtvory a prostě tak. Takhle po ránu nejsem schopná psát smysluplné komentáře.

anaMnéza řekl(a)...

Blbý blogspot, odpovídala jsem ti a ono tu to není... :( Já právě milého ze spaní budím, když se nudím a proto se mi hrozně u toho filmu smál :D Na nova.cz se možná budou studentské filmy dát stáhnout, tento si určitě stáhnu :)

Anonymní řekl(a)...

JSem rád že mám zas co číst že jsi se na to nevykašlala a jedeš"čuráš" dál :)



Toňa

Anonymní řekl(a)...

Máňo, tys nezmizela? Jsem ráda, že seš zpátky, to záhlaví je skvělý. A budeš režisérka. A na víc se už nezmůžu.

anaMnéza řekl(a)...

Máňo<3 :D Awwie. Měla jsem nutkání napsat hemz. :)