pondělí 27. října 2008

z čajovny

Možná byste o něm řekli, že je marnivý. Hlupák, který ztrácí čas. Křídové střípky měl i ve vlasech a myslím, že se je ani nesnažil vytřepat.
(Ale kde je to důležité)
Jeho dílo mělo řád, čáry byly mořem a taky trávou, oblaky i zajíci, žily svým světem a rozumněly a dýchaly. A on byl s nimi.
(I tehdy když déšť jeho bílý svět poslal na jiné místo)

- a to já když jsem byla teď v Řecku tak tam byl takový fajn kluk a ten za mnou furt dolízal
- on te lízal
- no a on se jednou opil a byl pak s jednou fakt hnusnou holkou a všechno mi to popisoval byl to hrozný úchyl
Dobrá čajovna, dvacátýšestý říjen, stolek naproti

Seděl sám na konci zeměkoule a kreslil křídou na zem nebe. Na druhém konci zeměkoule jsem byla já. Byl tak daleko a já až příliš nadosah stolku naproti.
(Na světě existuje 6000 jazyků)

4 komentáře:

Lelli řekl(a)...

Mants <3 Ty víš...

Lelli řekl(a)...

Jsem moc ráda, žes to přepsala... <3

Anonymní řekl(a)...

Malý andílek, pozor!Jestli to budeš ignorovat bude tě tvá láska nenávidět a ty budeš mít 4000dní smůlu. Ve čtyrech dnech od někoho uslyšíš,že tě opravdu miluje!!! Když přerušíš tenhle řetěz budeš mít navždy smůlu, takže to pošli 20ti lidem a mě zpět jestli jsem tvůj/tvá kamarád/ka

Anonymní řekl(a)...

Konečně si to můžu přečíst a nebát se, že mě to ovlivní.
*Byl tak daleko a já až příliš nadosah stolku naproti.* <3<3<3