pondělí 3. listopadu 2008

Bum, bum, bum

Sleduji v televizi soutěžní program Pět proti pěti, kde byla otázka, jaký dárek udělá radost pirátovi. Odpovídalo sto lidí a ani jeden nezmínil rum. Styď se, národe.
Náladu mám: fšíííí
Těším se: do čajovny a zítra mám pět volných hodin po sobě!

6 komentářů:

Lelli řekl(a)...

A co říkali, když ne rum? To mi připadá naprosto samozřejmé, první, co by mě napadlo, naopak mě nenapadá nic jiného... :D

anaMnéza řekl(a)...

Top byla loď:D :D :D Demence.

Lelli řekl(a)...

Loď? To jsou mi věci... Vždyť tu už přece má, proto je to pirát. A navíc on loď nechce jako dárek, ale hezky si ji dobýt...
(Už nějakou dobu přemýšlím, jestli jsem divná já, nebo zbytek světa.)

Anonymní řekl(a)...

Nevím, proč mě jako první napadl ten hák na ruku :D.
Divný je zbytek světa.

klára řekl(a)...

Loď XDDD Lidi jsou podivní.

Anonymní řekl(a)...

Mě zase napadl papoušek:-D. Ale papoušky nemám ráda:(. Ten rum by byl býval lepšejší.