pondělí 25. února 2008

Které měsíce jsou nejkratší? (Ty prázdninové!)

Když se mě Míša dneska ptal, na co se těším odpověděla jsem takto:
1) Až půjdu ve středu do výtvarky.
2) Až půjdu ve čtvrtek do výtvarky.
3) Na prázdniny.
(Dneska jsem se o velké přestávce tak nudila, že jsem začala mazat tabuli.)

Nejdivnější kousek dneška na mě zakokrhal, když jsem šla domů. Zlín, relativně velké průmyslové město, a já jsem v něm dnes (poprvé) uslyšela kohouty. Byli dva. Je to divné.
Na pátek chystáme se spolužákama chemicko-pulčanovou smršť, tak doufám, že nás ze školy nevyrazí. :D
Jo a zítra jdu na recitační soutěž. Loni jsem vynechala, ale letos opět zazářím. Tak můžete držet pěsti. Třeba vyhraju propisku, moje červená už mi dopisuje. :P

Plán na následující večer: Uučit nudu spolákama, uoslavit nudu na oslavě narozenin, utancovat nudu v tanečních a nakonec uhousovat nudu Gregem.

Žádné komentáře: