neděle 17. února 2008

Neznámo

Neznámo
Pro Rebelku

Vrací se. Už nevím, kdy přišel poprvé. Vlastně se mi zdá, že tu se mnou byl vždy. Nevím, kým je, a neznám důvod jeho návštěv. Bojím se zavřít znovu víčka. Mé oči si již zvykly na tmu. Nechci zpět do jeho světa. Je plný cizích barev, roztočí se v mé tmě a já jsem lapen do víru k nim. A všechno se znovu opakuje. Vidím dítě, které míjí okolní domy na bleděmodré tříkolce. Slyším motor velkého auta, cinkot mincí. Poznávám tříkolku, leží převrácená na silnici, přední kolečko se ještě trošku točí.
Probudí mě vlastní výkřik. Sen je pryč. Otevírám oči a zvykám si na tmu. Už ji mám rád, i když krade barvy. I když z mé bleděmodré tříkolky udělala šedivou. Stejně jsem na ni už moc velký, pomyslím si, když z jejího sedátka setřu chuchvalce prachu.

Vzpomínáte si, že kdysi dávno jezdila po Liberci strašidelná černá sanitka. Kradla děti a odvážela neznámo kam.

Inspirace v Dream of Mirrors od Iron Maiden. Děkuju Eillen za kontrolu.

Žádné komentáře: