pondělí 18. února 2008

Repetice

Poslouchám Ebeny, a když zhasnu, tak nevidím. Konečně jsem se rozhoupala a postavila si domeček. Je zvláštní, jak je snadné udělat novou identitu. Teda co se týká jen té netové. Přesto nezhasínám ráda.

Proč hadí nohy nemá had?
Proč hadí nohy nemá had?
Proč hadí nohy nemá had?

Protože umí celý sám
Protože umí celý sám
Protože umí celý sám svýma nohama být, proto je nepotřebuje mít. (Ty Syčáci)

Slibuju, že tady zůstanu, přestanu utíkat, usadím se, budu mít spoustu dětí (Jima a Bexleyho) i vlastní legodomeček. Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí!

(Právě jsem úplně zbytečně zabila dvd přehrávač. Kdyby mi aspoň spadl na zem, nebo jsem do něj bouchla třeba kladivem, ale já jsem tam jen špatně zastrčila cd a hned mě začal hypnotizovat vodorovnými čárami. Nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Fakt.)
----
Hudba: Bratři Ebenové - Malé písně do tmy + Ty Syčáci
Nálada: Zuřivá a už i trochu smutná
Plány na dnešek: Rebí, myslím, že tě čeká další noční optická smska

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Gratuluju k novému bydlišti, doufám, že tu budeš cítit pohodlně. :)

Anonymní řekl(a)...

Děkuju, Lellinko. Myslím, že bude. :) Když sem budeš chodit. ;)

Anonymní řekl(a)...

Já se přidávám ke gratulaci! A slibuju, že sem budu chodit a komentovat<3.

Anonymní řekl(a)...

Juch. <3 <3 <3

Anonymní řekl(a)...

Já tu budu taky, to víš, že jo ;)

anaMnéza řekl(a)...

No čekám od těď už jen ohňostroje a provolávání slávy. :P

Anonymní řekl(a)...

Jsem moc ráda, že jsi mi dala svou novou adresu, neboť jsem se rozhodla, že tě budu otravovat svými komentáři tak dlouho, jak to půjde.

Anonymní řekl(a)...

Ten anonym jsem já :-)

anaMnéza řekl(a)...

Otravuj, po tom přesně toužím. :) <3