neděle 23. března 2008

I dnes má svátek Vladimíra

Krásný transparent, nad kterým jsem se předchozí večer rozčilovala, jak je nemožný, si odvezla oslavenkyně domů. Podotknu jen, že na délku má asi metr dvacet. Ani druhá, gratulační, část mi nezůstala na pospas. Vzal si ji ozdobený Toňa a lidi v tolejbuse se na něj škaredě dívali.

Můj pokoj jsem za asistence své ségry proměnila v duhový prales. Ale bylo to moc krásné, teď, když jsou liány v popelnici, mi připadá moc prázdný.

"Překvapení! Všechno nejlepší"
"Co to je?"
"Přečti si ceduli."
"Nevidím na ni. Nemám brýle. "
:D :D :D :D

Ubohá, Rusalko, bledá. Cath taky sluší všechno.

Stylová. Fáborky a Lellinka. Oba je miluju. :)

Migg, prý statečný jako Arnold J. Rimmer, ale dokázal hravě sjet oslepen (Vládinou krásou;) ) klouzačku. Můj týmový i trifidí partner. Spřízněná duše, hlavně co se pantomimi týká. :D :D

Za povšimnutí stojí ty tři objekty v pravo dole. Lelli, Toňa je poznal. :D :D

Kája a Kája.

Když už jsem doprovodila Lelli a myslela na příjemný večer, strávený úklidem mých barevných lián, potkala jsem Toňu a už jsme se vezli. :D Hipís fotka nahradí ty hrozné disko metrixi a anděli, co máme na chodběXD (Zleva: Ségra, Toňa a já.)

Toňa je zdvořilý, milý a hodný, hrozně ujetý a hraje v cimbálovce na housle.

A takto jsem dopadla při úklidu. :) (Zbytek fotek právě zmenšuju, nahatý Bill vám pak dá odkaz.)

Sraz byl hrozně moc fajn, bylo mi s váma skvěle. Vládi: "všechno nejlepší!" a ostatní: "Mám vám moc ráda! Už máte asi dlouho AIDS, co?" ;)

Co bude příště? Sardinky v jogurtu.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Byl to můj úplně nejkrásnější svátek v životě... <3<3<3

anaMnéza řekl(a)...

:) :) :) Na jedné fotce máš duet s Ambrem. :) Jsem ráda, že to tak vyšlo.

Anonymní řekl(a)...

Duet s Ambrem? Teď budu vypadat jako nějaká opila:D.

Lelli řekl(a)...

:)
Opravdu ty obrázky poznal? To je dobré, když já sama nevěděla, jak to, co kreslím, má vypadat. :D

anaMnéza řekl(a)...

Opravdu;) (Má lyže za kachnu.)

Anonymní řekl(a)...

Jéééé, tak to muselo být super. Škoda, že to k vám mám tak daleko. Ale my jsme měli dneska takový malý Opavský minisrazík o osmi lidech. Takže bylo taky skvěle.

anaMnéza řekl(a)...

Nás bylo jen šest, takže váš mini srazýk je přesto, že je mini, větší:D Bylo to moc fajn, ale tak třeba se všichni brzy sejdem v Olomouci.