neděle 24. srpna 2008

Na cestě

Myslím na Deana Moriatyho, myslím dokonce i na starého Deana Moriatyho, na tátu, kterého jsme nikdy nenašli, myslím na Deana Moriatyho.

Došla jsem na konec proudu myšlenek Jacka Kerouaca, běžte tam taky.

„Jojoj! Sale, musíme pořád jet a nikdy se nezastavit, dokud tam nebudem.“
„A kam chceš dojet, člověče?“
„Nevím, ale jet se musí.“

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na cestě je opravdu výjimečná knížka, tak plná života, že mě kdysi naplno pohltila. A pořád si udržuji v naději, že někdy se také na cestu vydám (nepochybuji o tom). Jsem ráda, že jsme se potkaly... Jasmine

anaMnéza řekl(a)...

Ráda bych tě znala víc. (Nemyslím si, že je to nereálné vydat se na Cestu.)

Anonymní řekl(a)...

Nic není nemožné, vše přijde v pravý čas... já se vydávám na cestu, sice to není cesta s velkým c, ale je každopádně větší než obvykle. A přivezu si za dlouhou dobu šaty s britskou vlajkou.J.

Anonymní řekl(a)...

Oh my godness! To není "štrůd", ale "štrůc"!

anaMnéza řekl(a)...

Hodně zážitů, Jasmine! (Kde je tvoje stránka?:( )
Je to moje štrůd! :P

Anonymní řekl(a)...

Moje stránka už není, stala jsem se závislou na čtení anglických Dramione (vracím se na začátek) a psaní je pro mě teď... cizí. Možná se za čas pustím do překladů.
Zážitků určitě bude hodně, chci vidět všechna muzea, galerie, divadla, puby, parky... vše, co mi jen Londýn poskytne. Stane se ze mě nenasytná Londýňanka:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj!!!

teť je kůůůl dělat rekorty v počtu komentů tak nám helpněte a tento článek bude úpa nejkometlý a bude v řebříčku nejvíc komentovaných čláků!!!!

POMOZTE A PIŠTE CO NEJVÝC KOMENTů ZA NEJVˇYC KOMENTů BUDOU MEGA CENI!!!!!!!!!!

PYŠTE PLSKIIII!!!
nafždi vaše syrečki
http://syrki.blog.cz/0808/rekord-komentu