pátek 5. září 2008

Tys za nás šel na Golgatu

V naší třídě nikdy nebylo nejčastějším slovním spojením: jdem na diskošku a dokonce se u nás ještě ani neříká ono bumerangující spojení: maturitní téma, ale to jen proto, že jsme tento týden byli společně v Praze.
Líbilo se mi tam. S Davidem jsme první večer viděli holku, která byla stvořena ze stejného světa jako Arnie<3

(Tady následuje půl strany, kterou jsem napsala a která se sama smazala. Grrrrrrrrr. Jsem fakt naštvaná, psala jsem o Lennonově zdi a Rockym a Liverpoolu...)

Jo a ještě jsem se chtěla rozepsat o interaktivní výstavě evropského moderního umění, na které jsem byla dneska. Byla to nejlepší výstava v mém životě. Jedinou muškou má, že katalog z ní stál astronomických 650.
Naplnila a zavalila mě úzkostí a psychicky zničila a rozzářila a inspirovala. Art kills Art!

Myšlenka, co uklouzla a pobavila: Tak teď nevím se kterou z vás dvou budu chodit.
Myslím na: (Dejv ví:D)

1 komentář:

Lelli řekl(a)...

Na té výstavě jsem byla taky, když jsme byli v Praze, a byla jsem úplně unešená. Jedna z nejlepších, ne-li nejlepší, na jaké jsem kdy byla. :)